Thursday, May 19, 2011

PEMILIK BLOG

Biodata pemilik Blog :

Aku adalah seorang Usahawan dan penulis…..

Mendapat pendidikan di Tabika Londang Masjid Tanah Melaka pada tahun 1980.

Manakala pada 1992 aku mendapat pendidikan di sini :

http://iu.edu.sa/web/Default.aspx

Aku  adalah manusia biasa sebagaimana mana-mana manusia…..

Prinsip hidup adalah

“Man who look Dummy but not Dumb! "

Suka membaca,bermain bowling,menonton wayang,bermain ping pong dan melancong...

Terima kasih kerana berkunjung...........

2 comments:

  1. assalamualaikum saudara. setelah saya berlayar di internet mencari artikel berkaitan perniagaan saya tersesat ke blog ini dan telah membaca semua sekali amat menarik dan memberangsang untuk saya jadikan panduan memulakan perniagaan. sudilah berkawan dengan saya boleh add ym zeck_vion@yahoo.com atau facebook zaharuddin md desa

    zaharuddin md desa

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete